Una visió general dels informes de Cicle de vida predefinits en el Google Analytics 4 per a l’anàlisi de la teva pàgina web
T’expliquem tot el que hem après i sabem fer.
Què explica la Instantània d’informe de Google analytics 4 – GA4
T’explico les taules i gràfics més destacats de l’informe predeterminat del nou Google Analytics 4 i com et poden ajudar a prendre decisions sobre el teu màrqueting de continguts i usabilitat web per ajudar al teu públic a interaccionar amb tu
Què són el SEO, SEA, SEM, SMO, SMA i SMM
El màrqueting són totes aquelles estratègies de promoció de contingut. En màrqueting digital entren tot un munt de factors i variables basades en internet com a mitjà de comunicació que t’explico en aquesta publicació.
Com redactar un contingut de manera conscient (amb exemple)
Els contingut que generem sobre el nostre projecte són la manera més directa de relacionar-nos amb el nostre públic. Els llegeixen i veuen on volen i quan volen, per tant, és important meditar-los i fer-los a consciència.
Quines són les mides òptimes de les imatges que comparteixes a Linked In
Linked In permet diferents tipus de publicacions, en algunes podem afegir-hi una imatge. Optimitzar les dimensions de les imatges ens ajudarà a fer que les nostres publicacions tinguin la millor qualitat i siguin llegibles completament per als nostres seguidors.
Quines són les Mides òptimes de les imatges a compartir per Instagram
Instagram té diferents tipus de publicacions, per tan diverses mides d’imatge per a les publicacions. No n’hi ha cap que sigui millor que una altra, això dependrà del contingut de la imatge. Complir amb les dimensions mínimes ens ajudarà a fer que les nostres publicacions tinguin la definició òptima i siguin llegibles al 100%.
Com crea una estratègia en xarxes socials per connectar amb el públic?
Tant si enceteu comptes a les xarxes socials o ja hi sou i voleu millorar la vostra presència a qualsevol de les plataformes socials, és important tenir clars els objectius que es volen assolir i el contingut a compartir que ens portarà a l’èxit marcat. T’explico com definir la teva estratègia a les xarxes socials i a avaluar-ne l’èxit.
Quins tipus de publicacions pots fer a Instagram?
Instagram ofereix diferents tipus de publicació per interactuar amb els teus seguidors. Uns tenen un millor impacte amb el públic, mentre que d’altres hi interaccionen millor. T’explico els diferents formats de publicació que pots fer servir al teu compte d’Instagram.
Quins tipus de publicacions pots fer a Facebook?
Facebook té molts tipus de publicació diferents per utilitzar-los tots de tal manera que s’adigui millor al missatge i contingut. Uns tenen més impacte amb el públic, mentre que altres hi interaccionen millor. La qüestió és identificar-los, cada projecte té uns formats de publicació que funcionen millor.
El Social Media Marketing i per a què serveix (amb exemple)
El Social Media Marketing es basa en les xarxes socials com a canal de comunicació i forma part del màrqueting digital que són tot el seguit d’eines digitals que ens ajuden a connectar i compartir informació amb el nostre públic. Per tant, és important conèixer les plataformes idònies per al teu projecte i les seves funcionalitats per utilitzar-les conscientment.