Instagram compta amb diferents tipus de publicacions, tot estan pensats per interaccionar amb el vostre públic i ser impactar amb nous seguidors. Les formes més utilitzades per a les publicacions a Instagram són els posts i els Stories, tot i així hi ha un total de 5 formats al teu abast. Tria el que millor s’adigui al teu missatge i prova quin funciona millor amb l’audiència del teu projecte.
Aquí t’enumero els 5 tipus de publicacions que pots fer a Instagram:
- Els posts: ideals per compartir informació i moments i crear la identitat del teu projecte. Aquest tipus de publicacions queden ordenades al teu perfil, es destaquen al feed dels teus seguidors i queden a l’abast del nou públic.
- Els Stories: per compartir aquell contingut momentani, actuals i real ja que desapareixen al cap de 24 hores de la seva publicació. Les històries d’Instagram tenen una durada de quinze segons i se’n poden acumular tantes com vulguis. A part es poden destacar indefinidament a través dels Highlights.
- Instagram Live: el millor format per retransmissions a temps real. Podràs veure la gent que s’hi uneix i ho comenta a temps real. A part, es destaca al teu canal d’Stories perquè els teus seguidors s’hi puguin connectar fàcilment.
- Instagram Reels: ideal per compartir moments relacionats els uns amb els altres, com per exemple la configuració d’un producte vostre o una demostració. El resultat final és un vídeo de fins a 60 segons de durada compost per diversos clips junts i editables amb filtres, música i efectes de so.
- IGTV: el format perfecte per compartir vídeos extensos de funcionament, tutorials o entrenaments. Podreu penjar vídeos de fins a 10 minuts (o 60 minuts si teniu un compte verificat amb més de 10.000 seguidors).
La meva recomanació, aprofita’ls tots i comprova quins impacten millor amb els teus seguidors. Les seves reaccions, comentaris i comparticions t’ho diran.