El màrqueting són totes aquelles estratègies de promoció de contingut. En màrqueting digital entren tot un munt de factors i variables basades en internet com a mitjà de comunicació que t’explico en aquesta publicació.
T’expliquem tot el que hem après i sabem fer.
Com redactar un contingut de manera conscient (amb exemple)
Els contingut que generem sobre el nostre projecte són la manera més directa de relacionar-nos amb el nostre públic. Els llegeixen i veuen on volen i quan volen, per tant, és important meditar-los i fer-los a consciència.
Quines són les mides òptimes de les imatges que comparteixes a Linked In
Linked In permet diferents tipus de publicacions, en algunes podem afegir-hi una imatge. Optimitzar les dimensions de les imatges ens ajudarà a fer que les nostres publicacions tinguin la millor qualitat i siguin llegibles completament per als nostres seguidors.
Quines són les Mides òptimes de les imatges a compartir per Instagram
Instagram té diferents tipus de publicacions, per tan diverses mides d’imatge per a les publicacions. No n’hi ha cap que sigui millor que una altra, això dependrà del contingut de la imatge. Complir amb les dimensions mínimes ens ajudarà a fer que les nostres publicacions tinguin la definició òptima i siguin llegibles al 100%.
Com crea una estratègia en xarxes socials per connectar amb el públic?
Tant si enceteu comptes a les xarxes socials o ja hi sou i voleu millorar la vostra presència a qualsevol de les plataformes socials, és important tenir clars els objectius que es volen assolir i el contingut a compartir que ens portarà a l’èxit marcat. T’explico com definir la teva estratègia a les xarxes socials i a avaluar-ne l’èxit.
Quins tipus de publicacions pots fer a Instagram?
Instagram ofereix diferents tipus de publicació per interactuar amb els teus seguidors. Uns tenen un millor impacte amb el públic, mentre que d’altres hi interaccionen millor. T’explico els diferents formats de publicació que pots fer servir al teu compte d’Instagram.
Quins tipus de publicacions pots fer a Facebook?
Facebook té molts tipus de publicació diferents per utilitzar-los tots de tal manera que s’adigui millor al missatge i contingut. Uns tenen més impacte amb el públic, mentre que altres hi interaccionen millor. La qüestió és identificar-los, cada projecte té uns formats de publicació que funcionen millor.
El Social Media Marketing i per a què serveix (amb exemple)
El Social Media Marketing es basa en les xarxes socials com a canal de comunicació i forma part del màrqueting digital que són tot el seguit d’eines digitals que ens ajuden a connectar i compartir informació amb el nostre públic. Per tant, és important conèixer les plataformes idònies per al teu projecte i les seves funcionalitats per utilitzar-les conscientment.
L’email màrqueting, converteix seguidors i interessats en nous clients
T’expliquem els beneficis d’utilitzar el correu electrònic com a eina del vostre màrqueting. Estalviareu temps, esforç i diners ja que us estareu comunicant amb el vostre públic, els qui són clients i els que d’alguna manera i en algun moment van decidir interessar-se en vosaltres que podran decidir seguir-hi interessats o no. També et compararem les xarxes socials i el email màrqueting i com combinen per millorar la relació amb el vostre públic i sumar més comandes.
Quina és la xarxa social ideal per al meu projecte?
Les xarxes socials són especialment adequades per als propietaris de petites i mitjanes empreses, ja que compten amb un gran nombre d’usuaris actius i connectats digitalment amb el seu entorn més pròxims, a part “dels seus referents internacionals”. Per connectar en qualsevol xarxa social només necessites el teu telèfon mòbil i constància de publicació. Tot el que envolta el teu projecte serà ideal per compartir a les teves xarxes socials. Tot ok, però deixa’m explicar-te com pots saber quina és o són les xarxes ideals per connectar amb el teu públic