Recomana, comenta i comparteix qualsevol publicació
Gestionant pàgines d’empresa a Linked In et pots trobar amb la necessitat d’interactuar amb una publicació d’un usuari. Per exemple, perquè han mencionat la pàgina d’empresa en una publicació o han compartit un dels teus posts. A diferència d’altres xarxes socials, on canvies de compte per participar en la publicació, Linked In no disposa d’aquesta funció, però sí que permet interactuar com a empresa en publicacions d’altres.
recomana, comenta i comparteix una publicació de Linked In amb una pàgina d’empresa en 3 passos:
1. Obriu una pestanya del navegador i aneu a la vostra pàgina d’empresa a Linked In i anoteu els números que hi ha a la URL:
https://www.linkedin.com/company/xxxxxxx/
2. En una altra pestanya del navegador, des del vostre perfil personal navegueu fins a la publicació en la qual voleu interactuar. Feu clic en els 3 punts de l’extrem dret superior del post i seleccioneu ‘Copia l’enllaç de la publicació’ en desplegable.
Feu clic als 3 punts de l’extrem dret superior del post i seleccioneu ‘Copia l’enllaç de la publicació’ en el desplegable.
3. Enganxeu l’URL que acabeu de copiar a la barra del navegador i afegiu-hi /?ActorCompanyID=, el número d’identitat de la vostra pàgina d’empresa i premeu ENTER.
https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:yyyyyyyyyyyyyyyyyyy/?ActorCompanyID=xxxxxxx
Comprovareu que ho heu fet correctament perquè a la part inferior del post, on et permet afegir un comentari, apareix la imatge de perfil de la vostra pàgina d’empresa a Linked In. Només queda que interaccioneu amb la publicació fent una recomanació, un comentari o compartint la publicació.
Ja podeu recomanar, compartir i comentar amb la vostra empresa les publicacions que hàgiu compartit mitjançant la pàgina de l’empresa i els hashtags de la comunitat que heu enllaçat a la pàgina de la vostra empresa. L’opció d’interactuar amb el contingut generat per l’usuari no està disponible, cosa que sembla una mica estranya.
Interactuar amb publicacions de Linked In com a empresa et servirà per guanyar notorietat de marca, fer-te més visible i en conseqüència sumar nous seguidors, visualitzacions i interaccions amb les vostres publicacions a la xarxa social.