La primera tasca a l’hora de generar qualsevol acció comunicativa és el contingut.
Aquí compartim alguns consells perquè el missatge sigui simple, explicatiu i el resultat de la campanya sigui eficient.
La guia que seguim per definir el contingut:
- Títol. Ha d’explicar el valor que proporcioneu
- Subtítol. Explica com crees aquest valor
- Image. Ajuda al visitant a visualitzar el resultat
- Prova. Fes-lo versemblant amb testimonis, casos reals d’èxit o dades contrastades
- Call to action. Anima a fer el pas següent, sigui ampliar informació o contractar
1. Títol
Introdueix què fas de la manera més simple possibe. El títol és una frase, no et perdis en els detalls.
Exemple: Triem el teu cafè a mà, amb coneixement i passió.
Utilitza un ganxo per aborda els possibles ‘però’ del teu públic a l’hora d’escollir-te a tu.
Exemple: No has de ser un expert, d’això ens n’ocupem nosaltres.
Posiciona’t en el teu nínxol amb la fermesa i convicció que et mereixes. Tu hi dones solució o servei.
Exemple: L’osteòpata de referència per als runners i ciclistes.
2. Subtítol
És el moment d’argumentar com aconseguiu el què el vostre títol introdueix.
Exemple: Més de 10 anys creant pàgines web, produint vídeo i enviant newsletter per a projectes com el teu.
3. Imatge
Ensenya la teva realitat, el teu producte en ple funcionament. No hi ha lloc ni veritat per les il·lusions i els ideals.
Exemple: Una imatge (o més d’una) del teu producte/servei en una situació concreta.
4. Prova
El boca-orella sempre ha funcionat, afegeix credibilitat amb testimonis que el teu producte o servei és la solució.
Exemple: Les més de 100 ressenyes no es poden equivocar.
5. Crida a l'acció
Introdueix què fas de la manera més simple possibe. El títol és una frase, no et perdis en els detalls.
Exemple: Triem el teu cafè a mà, amb coneixement i passió.
Utilitza un ganxo per aborda els possibles ‘però’ del teu públic a l’hora d’escollir-te a tu.
Exemple: No has de ser un expert, d’això ens n’ocupem nosaltres.
Posiciona’t en el teu nínxol amb la fermesa i convicció que et mereixes. Tu hi dones solució o servei.
Exemple: L’osteòpata de referència per als runners i ciclistes.
5. Crida a l'acció
Motiva al públic a seguir avançant cap al següent pas. Suggereix el què promet el teu títol o descriu l’acció cap al següent pas.
Exemple: Tria el color que millor et queda.
Següent contingut
L’objectiu fins ara era aconseguir presentar-nos al nostre públic. Si li som necessaris avançarà cap al següent contingut, per això serà el moment d’aprofundir en els detalls del nostre producte o servei.
Podem enumerar i explicar les característiques, les funcionalitats més destacades, detallar testimonis o projectes que ja són una realitat, etc.
En resum, concretar el què hem promès en el primer nivell d’informació.