La Guia i estructura per escriure i definir el contingut

Si estàs preparant alguna acció comunicativa, comparteixo amb tu alguns consells per generar el contingut i fer que el missatge sigui simple, explicatiu i el resultat de la campanya sigui eficient.

La primera tasca a l’hora de generar qualsevol acció comunicativa és el contingut.

Aquí compartim alguns consells perquè el missatge sigui simple, explicatiu i el resultat de la campanya sigui eficient.

La guia que seguim per definir el contingut:

  1. Títol. Ha d’explicar el valor que proporcioneu
  2. Subtítol. Explica com crees aquest valor
  3. Image. Ajuda al visitant a visualitzar el resultat
  4. Prova. Fes-lo versemblant amb testimonis, casos reals d’èxit o dades contrastades
  5. Call to action. Anima a fer el pas següent, sigui ampliar informació o contractar

1. Títol

Introdueix què fas de la manera més simple possibe. El títol és una frase, no et perdis en els detalls.

Exemple: Triem el teu cafè a mà, amb coneixement i passió.

Utilitza un ganxo per aborda els possibles ‘però’ del teu públic a l’hora d’escollir-te a tu.

Exemple: No has de ser un expert, d’això ens n’ocupem nosaltres.

Posiciona’t en el teu nínxol amb la fermesa i convicció que et mereixes. Tu hi dones solució o servei.

Exemple: L’osteòpata de referència per als runners i ciclistes.

2. Subtítol

És el moment d’argumentar com aconseguiu el què el vostre títol introdueix.

Exemple: Més de 10 anys creant pàgines web, produint vídeo i enviant newsletter per a projectes com el teu.

3. Imatge

Ensenya la teva realitat, el teu producte en ple funcionament. No hi ha lloc ni veritat per les il·lusions i els ideals.

Exemple: Una imatge (o més d’una) del teu producte/servei en una situació concreta.

4. Prova

El boca-orella sempre ha funcionat, afegeix credibilitat amb testimonis que el teu producte o servei és la solució.

Exemple: Les més de 100 ressenyes no es poden equivocar.

5. Crida a l'acció

Introdueix què fas de la manera més simple possibe. El títol és una frase, no et perdis en els detalls.

Exemple: Triem el teu cafè a mà, amb coneixement i passió.

Utilitza un ganxo per aborda els possibles ‘però’ del teu públic a l’hora d’escollir-te a tu.

Exemple: No has de ser un expert, d’això ens n’ocupem nosaltres.

Posiciona’t en el teu nínxol amb la fermesa i convicció que et mereixes. Tu hi dones solució o servei.

Exemple: L’osteòpata de referència per als runners i ciclistes.

5. Crida a l'acció

Motiva al públic a seguir avançant cap al següent pas. Suggereix el què promet el teu títol o descriu l’acció cap al següent pas.

Exemple: Tria el color que millor et queda.

Següent contingut

L’objectiu fins ara era aconseguir presentar-nos al nostre públic. Si li som necessaris avançarà cap al següent contingut, per això serà el moment d’aprofundir en els detalls del nostre producte o servei.

Podem enumerar i explicar les característiques, les funcionalitats més destacades, detallar testimonis o projectes que ja són una realitat, etc.

En resum, concretar el què hem promès en el primer nivell d’informació.

T'enviem al mail el nostre màrqueting perquè l'apliquis al teu projecte

Des de la nostra experiència i el dia a dia, generem contingut amb els tips&tricks, idees eines i exemples i els compartim amb tu perquè tu mateix ho apliquis. És gratuït i segur que t'ajudaran a millorar les teves accions comunicatives.

Gràcies per voler-ne formar part! Nosaltres seguim creant. Per qualsevol suggerència, escriu-nos