Com redactar un contingut de manera conscient (amb exemple)

Els contingut que generem sobre el nostre projecte són la manera més directa de relacionar-nos amb el nostre públic. Els llegeixen i veuen on volen i quan volen, per tant, és important meditar-los i fer-los a consciència.

L’explicació és simplement el conector de la vostra empresa

L’objectiu de qualsevol contingut: text, imatge o vídeo que comparteixis a la web, a les xarxes o on vulguis no és vendre sinó captar l’atenció. És a dir, aconseguir que el teu públic digui ‘Interessant, dona’m més informació’.

Per tant, la creació de contingut ha d’anar pas a pas:

El primer títol ha d’aconseguir que el lector vulgui llegir la següent frase. L’objectiu d’aquesta frase és que el lector segueixi llegint i així successivament fins arribar a un Call to action, l’acció!

Aquí un exemple del llibre Founder Brand:

Conclusió, no sobrecarreguis els continguts, completa’ls en 2-3 frases que explicant el què fan i solucionen per aconseguir la implicació en primer terme. Els resultats vindran després.

T'enviem al mail el nostre màrqueting perquè l'apliquis al teu projecte

Des de la nostra experiència i el dia a dia, generem contingut amb els tips&tricks, idees eines i exemples i els compartim amb tu perquè tu mateix ho apliquis. És gratuït i segur que t'ajudaran a millorar les teves accions comunicatives.

Gràcies per voler-ne formar part! Nosaltres seguim creant. Per qualsevol suggerència, escriu-nos