L’explicació és simplement el conector de la vostra empresa
L’objectiu de qualsevol contingut: text, imatge o vídeo que comparteixis a la web, a les xarxes o on vulguis no és vendre sinó captar l’atenció. És a dir, aconseguir que el teu públic digui ‘Interessant, dona’m més informació’.
Per tant, la creació de contingut ha d’anar pas a pas:
El primer títol ha d’aconseguir que el lector vulgui llegir la següent frase. L’objectiu d’aquesta frase és que el lector segueixi llegint i així successivament fins arribar a un Call to action, l’acció!
Aquí un exemple del llibre Founder Brand:
- Sabies que _____ > identifica el problema que tu soluciones o pretens canviar <
- En comptes de ——— > problema < nosaltres —— > solució que ofereixes <
- Aquí ens tens > CTA <
Qualsevol contingut ha de buscar captar i mantenir l’atenció del públic. Si aquest està suficientment interessat, li hem de facilitar resoldre el seu desig: ampliant la informació, contactant, comprant el product, contractant el servei, permetent la inscripció, etc.
Conclusió, no sobrecarreguis els continguts, completa’ls en 2-3 frases que explicant el què fan i solucionen per aconseguir la implicació en primer terme. Els resultats vindran després.