Com crea una estratègia en xarxes socials per connectar amb el públic?

Tant si enceteu comptes a les xarxes socials o ja hi sou i voleu millorar la vostra presència a qualsevol de les plataformes socials, és important tenir clars els objectius que es volen assolir i el contingut a compartir que ens portarà a l’èxit marcat. T’explico com definir la teva estratègia a les xarxes socials i a avaluar-ne l’èxit.

Com tot en qualsevol projecte, tenir una estratègia per a les xarxes socials és la millora manera de ser-hi actius i poder-ne avaluar l’èxit i saber si continuem invertint-hi temps i recursos. Sempre, sempre i sempre, si decidim crear un compte a les xarxes socials que sigui per estar-hi actius, publicant, interactuant amb altres comptes, parlant amb altres usuaris i aprofitant els formats que ens ofereix la xarxa social.

Aquest pla senzillament és un full de ruta que ens orienta pel camí que hem de seguir, per si en qualsevol moment tenim dubtes de què hi fem i per avaluar noves pràctiques. En funció de la fase del teu projecte, el pla tindrà una durada una altra. Els seus propòsits són els que marcaranla caducitat de la teva estratègia a les xarxes socials.

Aquí els 3 punts obligatoris en qualsevol estratègia per a les xarxes socials:

Com amb tot, una bona gestió de les xarxes socials requereix temps. El millor de tot que podem avaluar en qualsevol moment en quines xarxes socials ens compensa ser i estar actius. Tot passa per una bona planificació estratègica on alineem objectius i contingut per avaluar-ne l’èxit.

L’estratègia a les xarxes socials et servirà per connectar el teu projecte amb el seu públic. Per tant, l’estratègia anirà evolucionant al mateix ritme i necessitats que marqui la teva empresa.

T'enviem al mail el nostre màrqueting perquè l'apliquis al teu projecte

Des de la nostra experiència i el dia a dia, generem contingut amb els tips&tricks, idees eines i exemples i els compartim amb tu perquè tu mateix ho apliquis. És gratuït i segur que t'ajudaran a millorar les teves accions comunicatives.

Gràcies per voler-ne formar part! Nosaltres seguim creant. Per qualsevol suggerència, escriu-nos